Objavljeno: Sri, 02.03.16. 17:31
Indijska startup scena

Zivame – usprkos svim društvenim tabuuima

 
piše Katarina Karalić 
"Žensko intimno rublje je, globalno, najzanimljivija kategorije ženske odjeće. I indijska žena danas, koja je najsamopouzdanija nego što je to ikada prije bila, želi si darovati rublje koje će naglasiti njenu individualnost. Zivame je katalizator te promjene; koristeći tehnologiju kako bi razumio indijsku ženu bolje i dao joj nenadmašno iskustvo kupovanja rublja."
 


Kako bi se shvatilo koliko je ovaj startup poremetio sve što je Indija ikada znala o kupovanju ženskog intimnog donjeg rublja, valja se prvo vratiti korak nazad. U indijskom društvu, kada bi se žena namjerila kupiti grudnjak vjerojatno bi se spremila za poprilično neugodan proces - od nasrtljivih prodavača (mahom muškaraca) do nedostatne ponude vrsta proizvoda. Prema tome ne čudi da 4 od 5 žena u Indiji nisu svjesne svoje prave veličine, a 82% kaže da nije dobilo nikakvu pomoć prilikom same kupovine.


U ovakav scenario ulazi Zivame, indijska online trgovina ženskog intimnog rublja, ali sa većom misijom od same prodaje – s ciljem obrazovanja indijske žene i transformiranja procesa kupovine intimnog rublja u iskustvo koje ženu čini – ženom. Bez šaputanja ili crvenjenja.

Startup je 2011. pokrenula Riča Kar, nakon poslovičnih inženjerske i MBA diploma. Riča nije mnogo znala u modnoj industriji, no brzo je shvatila da je u središtu uspješne poslovne ideje – razumijevanje potrošača i rješavanje njenog problema.


U svojim govorima Riča razlaže kako žene razmišljaju, kako ih 'zavesti' online i iznad svega, kako izgraditi provjerenje i biti ženi najprije – prijatelj. Njen biznis je opremljen sa brojnim konzlutantima koji će vam biti na usluzi ako se odlučite posjetiti njihovu stranicu – ili će biti dostupni preko Skype poziva ili whatsapp poruke. Zivame je ove zime otišao korak dalje i otvorio vrata svojih prvih lounge prostora – koji nisu trgovine nego fizički prostor u kojem žene mogu doći i vidjeti proizvode ali isto tako i naučiti kako odabrati one koji im pristaju. Prodaja je sekundarna, kupci mogu naručiti proizvod odmah ili kasnije - online trgovina je uvijek dostupna.


Globalno, tržište ženskog donjeg rublja raste 18% godišnje, a u Indiji veličina se procjenjuje na3 milijarde dolara. Zivame je uspio u 4 godine izgraditi poziciju tržišnog lidera, a planovi za budućnost su ambiciozni. U rujnu 2015 godine tvrtka je objavila 37 milijuna dolara investicije u C seriji – nakon što su u B krugu uspjeli osigurati 6 milijuna dolara. 

Zivame tvrdi da prodaje 1 grudnjak po minuti i danas surađuje sa 50 brandova, nudi 5000 različitih krojeva u 100 veličina. Tvrtka je nedavno objavila mobilnu aplikaciju koja će dalje proširiti uslugu savjetovanja u odabiru proizvoda. Aplikacija omogućuje unos veličine vašeg omiljenog brendiranog rublja i na temelju istoga kreira listu preporuka. Tajna je, kažu, u pronalaženju rublja koji će joj pristajati – savršeno.

 

Uvodni paragraf preuzet s YourStory.com

Fotografija preuzeta sa zivame.com

Objavljeno: Sri, 04.05.16. 07:33
Indijska startup scena

redBus - osigurana autobusna karta 

 
piše Katarina Karalić  
U Indiji postoje stotine međugradskih autobusnih operatora,
što javnih, što privatnih. Privatni prijevoznici uglavnom  nemaju dozvolu stajanja na glavnim autobusnim
stanicama. Ako ne znate lokalna nepisana pravila mala je
vjerojatnost da ćete uspjeti pronaći operatera koji vozi na vašoj ruti, a još
manje moći odabrati najkvalitetnijeg.  opširnije
Objavljeno: Sri, 10.02.16. 17:18
Indijska startup scena

Avanti obrnuta učionica

 
piše Katarina Karalić  
Dvojica diplomanata sa bombajskog Indijskog Instituta za Tehnologiju su pokrenuli start up Avanti s idejom koja bi mogla revolucionirati tradicionalni pristup obrazovanju i riješiti mnoge probleme neučinkovitosti.
opširnije
Objavljeno: Sri, 13.01.16. 18:09
Indijska startup scena

Paytm – digitalni novčanik i mnogo više od toga 

 
piše Katarina Karalić   
Paytm je izabrao prave partnere –  a nedavno je u suradnji s nacionalnom bankom Reserve Bank of India dobio i licencu za pokretanje prvih bankarskih usluga preko svoje platforme u cilju ostvarivanja ekonomije bez uporabe gotovine. Veliki planovi, ali ne i neostvarivi.  opširnije
Objavljeno: Sri, 23.12.15. 06:51
Indijska startup scena

UrbanClap – Kupuj Lokalno - Online!

 
piše Katarina Karalić  
Hyperlokal se definira kao segment tržišta koji uključuje kupci koji koriste mobilnu tehnologiju kako bi kupovali u lokalnim trgovinama. Ima li to uopće smisla? I zašto bi kupci kupovali online u susjedstvu?   opširnije
Objavljeno: Sri, 09.12.15. 19:18
Indijska startup scena

Start up biznisi pomažu poplavljenom Čenaiju

 

piše  Katarina Karalić 

“Ako je nešto jasno u ovoj prirodnoj katastrofi - jasno je to da se u današnje vrijeme uz dostupnu tehnologiju i male biznise pomoć može organizirati nevjerojatno brzo.” opširnije
Objavljeno: Sri, 25.11.15. 02:51
Indijska startup scena

Kad Bollywood stupi na start-up scenu 

 
piše Katarina Karalić

Start-up kultura je ušla u sve pore indijskog društva i čak niti Bollywood nije ostao imun. opširnije
Objavljeno: Sri, 11.11.15. 06:32
Indijska startup scena

Druga strana start up priče

 
piše Katarina Karalić 
A sada nešto potpuno drugačije – priča o manje svijetloj strani start up scene ili što se dogodi kada planovi podbace i otkazi postanu jedini izbor. opširnije
Objavljeno: Sri, 28.10.15. 07:58
Indijska startup scena

Dobra hrana, servirana tiho

 
piše Katarina Karalić

Dvije su lekcije u ovoj restoranskoj priči. Prema riječima svojih osnivača, ovaj biznis je utemeljen na sljedećim glavnim vrijednostima: poštenje i predanost zaposlenika su važniji od vještina i kvalifikacija; te pored ostvarivanja individualnog dobitka, vrlo je bitno da svaki biznis ostvaruje dobitak za šire društvo.
opširnije
Objavljeno: Sri, 14.10.15. 17:19
Indijska startup scena

Katica za Sve?

 
Piše Katarina Karalić

 Taskbob je primio 1.2 milijuna USD investicije od indijske Orios Venture Partners venture fonda ranije ove godine koja je omogućila pokretanje firme i prve planove o ekspanziji unutar Mumbaija.
opširnije
Indijska startup scena

Alo, Chefe!

 
piše Katarina Karalić
Ideja o seriji ovih članaka rodila se kada smo razmišljali kako možemo biti korisni mladim urbanim hrvatskim čitateljima povezujući ideje s onima njihovih vršnjaka iz Indije. Iako su indijsko i hrvatsko tržište potpuno drugačiji, neke od ovih poduzetničkih ideja mogu poslužiti kao inspiracija za hrvatsko tržište. Također želimo razbiti stereotip o Indiji kao samo religioznoj destinaciji i otvoriti prozor u uzbudljivi svijet gospodarskih aktivnosti na Potkontinentu.
opširnije
Indijska startup scena

Kako je indijska Ola nadmudrila Uber 

 
piše Katarina Karalić   

Oko godinu dana nakon što je Uber bio osnovan u San Franciscu, dvojica 26-godišnjih diplomanata sa bombajskog Instititua tehnologije  pokrenula su start up Ola Cabs i tako prestigla globalnog giganta u ulasku na indijsko tržište. opširnije
Korisnik:
Lozinka:
Zapamti me:      
PORT.hr